Tietoa meistä

Iin hiihtoseura liikuttaa iiläisiä perheitä. Seuran järjestämässä lasten hiihtokoulussa riittää vipinää ja vilskettä. Aktiivinen seura järjestää lasten lisäksi myös vanhemmille hiihdon ystäville tapahtumia. Joka toinen viikko pääset kokeilemaan hiihtokuntoasi kaikille avoimissa Illin hiihdoissa. Jos jokin voi olla tänä päivänä ilmaista niin edellä mainitut ovat. Seuraa näiltä sivuilta ja facebook ryhmästä ilmoitteluamme. Seurassa on aktiivisia urheilijoita niin nuorten kuin vanhempien sarjoissa. Kaikki eivät halua kilpailla, vaan olla mukana seuran aktiivien järjestämissä yhteisharjoituksissa. Olet tervetullut mukaan toimintaamme.

Miten seuran jäseneksi

Jäsen/kannatusjäsen 10e, perhejäsen 20e. Maksa jäsen/kannatus/perhe-jäsenmaksu tilille FI89 5350 0220 0644 84 käyttäen viitenumeroa 5005

Maksettuasi ilmoita jäsenten nimet, syntymävuodet ja osoitteeseen

Anna-Maria Härkönen
Palstatie 1391100 Ii

tai sähköpostitse harkonen.annamaria@gmail.com

Vanhoille jäsenille jäsenmaksulomake lähetetään automaattisesti vuoden alussa.